REKLAMACJE i ZWROTY TOWARU

1/ Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji dotyczącej zakupionego za pośrednictwem sklepu towaru z tytułu rękojmi, niezgodności towaru z umową lub wady.

2/ Klient jest zobowiązany do niezwłocznego sprawdzenia towaru tuż po jego otrzymaniu.

3/ Reklamacja będzie uznana po okazaniu paragonu sprzedaży oraz po odesłaniu “Protokołu zwrotu”.

4/ Zgłoszenie reklamacyjne powinno być przesłane e-mailem, z podaniem numeru dokumentu zakupu, dokładnym opisem usterki lub wady na adres: biuro@dobrytowar.sklep.pl

5/ Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć wadliwy towar do biura Sprzedawcy pod adresem: ul. Św. Katarzyny 5/3, 87-100 Toruń.

6/ Każda reklamacja będzie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty dostarczenia “Protokołu zwrotu”. Po pozytywnej opinii Państwa zwrotu, czas realizacji reklamacji wynosi 14 dni roboczych. Czas może się wydłużyć, w zależności od dostępności towaru na magazynie. Nabywca zostanie o tym poinformowany telefonicznie bądź mailowo.

7/ Każdy towar sprzedawany w sklepie www.dobrytowar.sklep.pl jest fabrycznie nowy.