ZAMÓWIENIE, ZAKUP i DOSTAWA TOWARU

I ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY

1. Sklep dobrytowar.sklep.pl prowadzi sprzedaż limitowanych kolekcji marki DOBRY TOWAR. Każda kolekcja produkowana jest dokładnie w takiej liczbie, jaka została zamówiona, przy czym maksymalna liczba produkowanych egzemplarzy to 366 sztuk.

2. Złożenie zamówienia i zakup towaru z danej kolekcji można dokonać tylko za pośrednictwem sklepu, znajdującego się pod adresem: dobrytowar.sklep.pl i tylko w trakcie otwartej bramki zamówień dla danej kolekcji. Każda kolekcja jest autorska i niepowtarzalna, co oznacza również, że jej produkcja nie będzie wznawiana.

3. Po zamknięciu bramki zamówień i zakupów, sklep przesyła informację o liczbie zamówionych egzemplarzy poszczególnych produktów z danej kolekcji do działu produkcyjnego lub zewnętrznego producenta w przypadku produktów kolaboracyjnych. Produkcja trwa do 7 dni.

4. Zakupione produkty wysyłane są do klientów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej do 21 dni od zamkniecia bramki zamówień na daną kolekcję.

5. Wszystkie transakcje zawierane drogą elektroniczną są chronione zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883).

6. Dane osobowe podane przez użytkownika w celu realizacji transakcji są przechowywane na zabezpieczonym serwerze, na wydzielonym koncie. Dane podawane przez użytkownika podczas realizacji płatności on-line są chronione przez specjalistyczne serwisy obsługujące płatności.

7. Nie ma możliwości składania zamówienia na produkty z poprzednich kolekcji.

8. Ceny w Sklepie podawane w polskich złotych, w wysokości brutto. Ceny te nie zawierają kosztu dostawy i dokonania płatności, o wysokości których decyduje każdorazowo Klient przy dokonywaniu zamówienia. Ostateczna cena w odniesieniu do danej umowy sprzedaży Towarów określana jest w procesie składania zamówienia.

9. W momencie złożenia zamówienia, Klient zawiera ze sprzedawcą umowę, która obowiązuje od momentu zamówienia do momentu dostarczenia produktu do Klienta.

10. Sposób płatności i dostawy towaru do Klienta jest określony przez Klienta, podczas składania zamówienia. Po zatwierdzeniu listy wybranych Towarów, Klient powinien:

  • określić sposób dostawy
  • określić sposób płatności
  • potwierdzić aktualność danych, podanych przy rejestracji Konta, a także całkowitą cenę Towarów (koszty dostawy i dokonania płatności) – poprzez kliknięcie przycisku „Potwierdź i zapłać”.

11. Dokonanie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów umieszczonych w koszyku, po wyświetlonych przez system cenach, podanych kosztach dostawy itd

12. Z chwilą złożenia przez Klienta oferty zgodnie z ust. 3, do Klienta jest wysyłana wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres podany przez Klienta podczas rejestracji konta użytkownika sklepu, z pisemnym potwierdzeniem warunków złożonej oferty (zamówienia).

13. Do zawarcia umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą dochodzi z chwilą akceptacji przez Sprzedawcę otrzymanej wcześniej oferty (zamówienia) – w formie wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną na adres podany podczas rejestracji konta użytkownika sklepu internetowego.

II PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

1 Klient może wybrać tylko jedną z dwóch dostępnych opcji płatności:

  • przelewu bankowego on-line za pośrednictwem szybkiej płatności PayPal – w razie jakichkolwiek problemów z płatnościami PayPal w ciągu 2 kolejnych dni Klient otrzyma na adres mailowy wiadomość z unikatowym linkiem, dzięki któremu będzie mógł dokonać ponownej płatności przez PayPal.
  • tradycyjnego przelewu bankowego – dane do przelewu Klient otrzyma na adres mailowy w automatycznej wiadomości potwierdzającej zakupy.

2 Brak płatności w przeciągu 5 dni od złożenia zamówienia w skutkuje jego usunięciem, po wcześniejszym kontakcie z naszej strony.

3 W razie problemów z odnalezieniem maila z linkiem do ponownej płatności, czy maila potwierdzającego zamówienie z danymi do przelewu, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.

4 Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia Klienta niezwłocznie po uznaniu zapłaty za towary na swym rachunku bankowym.

5 Sposób doręczenia przesyłki określa Klient podczas składania zamówienia. Do wyboru jest:

  • przesyłka pocztowa
  • przesyłka kurierska

6 Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy. Klient jest zawiadamiany o koszcie dostawy danego towaru przed złożeniem zamówienia, zgodnie z aktualnym cennikiem. Nadto, informacje o aktualnych stawkach dostępne są także przez cały czas na witrynie Sklepu.

7 Czas realizacji zlecenia przez sprzedawcę nie powinien zająć więcej niż 21 dni od dnia zamknięcia bramki zamówień.

8 W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym powyżej w losowych przypadkach, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta pocztą elektroniczną, na adres podany przy rejestracji Konta lub przy składaniu zamówienia o przedłużeniu czasu otrzymania Towaru.

9 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zakupionego towaru Klientowi lub opóźnienie w dostawie spowodowane podaniem przez Klienta błędnego lub niepełnego adresu do wysyłki.